hemma

0kommentarer

Vi kom hem igår, det var en jobbig natt då jag somnade vid halv tolv och vaknade tio över ett och det var dags att börja röra sig mot färjan, 5 mil till visby Daniel körde och jag höll sällskap, färjan gick halv 4 och Astrid var superpigg, daniel fick sova på golvet och jag underhöll Astrid innan jag fick henne att somna vid 05.30, sov en timme och sen hem.
 
Vi packade upp, åt frukost, jag och Astrid somnade två timmar till och sen åkte vi ut på Brevik där vi skulle äta middag och lämna Astrid över natten så jag och Daniel kunde sova en natt iallafall för att vara fräscha till en ny vecka. Insåg rätt snabbt att vi var för trötta för att bidra med vårt sällskap så vi hängde där ett par timmar och åkte sedan hem och hade en kväll för oss själva.
 
Nu har vi sovit, vet inte om jag är så supermycket fräschare men vi har iallafall hunnit packa i ordning allt efter resan, tvättat en del, dammsugit, torkat golv och tömt kameran. Nu ska vi åka och storhandla innan vi åker till Brevik och hämtar hem den alldeles för bortskämda dottern som säkert anser att hon har det mycket bättre i lyxen hos farmor och farfar med full uppmärksamhet, god mat och allt annat en humörstinn 1åring vill ha!
 
Det blir en blandad kompott med bilder från olika dagar denna vecka, helt utan förklaring till. För nu måste vi åka och handla!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej