JC

0kommentarer

Lyssnar på Johnny Cash, helt otroligt vilken snubbe till att vara bra! Familjen gick ut på gården och rastade sig en stund, sen ska Daniel lämna oss för att gå på match, funderar på att slänga Astrid i vagnen och ta världens längsta promenad då för jag antar att hon kommer vara redo för sin eftermiddagslur när de lekt klart.
 
När jag sitter här i min ensamhet så kom jag att tänka på förra våren, i Skövde hade vi en vit byrå som jag köpt på jysk när jag bodde i västerås. Den byrån gjorde inte sitt jobb och var helt värdelös så Daniel fick äran att montera isär den och vi packade in alla delar i bilen. Sen hann jag aldrig åka till returen med denna byrå så när jag nästa gång var upp till Huddunge så tog jag med mig byrån och slängde på eldningshögen där, till saken hör att jag var väldigt gravid, det regnade ute och byrån var nedmonterad i massor av små delar så jag var tvungen att gå mellan bagageluckan på bilen och eldningshögen där jag nästintill våldsamt slängde iväg varje del för sig.
 
En sån sak kom jag att tänka på idag, en väldigt gravid arg kvinna som slänger möbler i regnet. Detta får mig att tycka att denna trista söndag ser lite ljusare ut.
 
 
 Tänkte att jag skulle hitta några lämpliga gravidbilder för jag minns inte exakt hur gravid jag var vid kastandet. Hittade några från Maj-Juni förra året som kan gestalta tjockleken på den arga kvinnan.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej