Morgonstund.

1kommentarer

Astrid tvingade Daniel att gå upp klockan fem. Jag sov typ till halv sju och så var dagen invigd. Idag tänkte jag ta ut bebisen på tur, upp till centrum, hitta en ny optiker, gå förbi biltema och se om de har ramar till billig peng då alla ställen jag letat hittills antingen inte har ramar alls eller så har de varit alldeles för dyra.

Gymmet får vänta lite, tänkte kicka igång med yoga på söndag, het klart det bästa sättet att välkomna en ny vecka! Sen ska bodybalance komma igång också och självfallet min nya älskling shape! Ser förhoppningsvis ut att bli en bra träningshöst efter en lat sommar!

Sen är jag sjukt sugen att riva all tapet i sovrummet, funderade på att hitta en annan tapet att sätta upp men tror att jag bestämt mig för att vi ska slita ner tapeten, spackla, slipa och måla i någon mjuk vit ton och sen satsa på att få upp någon härlig tavla bara (fick inspiration av en viss kompis som har öga för detaljer efter att ha hängt en hel del i hennes hus!).

(Vi fick ärva en matta som hamnade i vardagsrummet och det blev lite mysigare! Sen min auktionslampa som ska få flytta in någonvart i hemmet när vi hämtar den i Huddunge)

1 kommentarer

Jenny

26 Aug 2013 23:14

Fantastisk lampa!

Kommentera

Publiceras ej