Träna träna träna

0kommentarer

Det blev ingen bodybalance igår, maken tittade på mig med hundögon och sa att det vore mysigt om jag var hemma istället. Jag ska inte säga att jag var svårövertalad!

Men idag ha vi varit på shape, Astrid var lycklig för i 90 minuter fick hon röja på minisats och hon ville knappt följa med mig därifrån!
Det var ett riktigt bra pass idag och instruktören hade väldigt många övningar som passade mina behov och som jag inte gjort tidigare.

Nu är jag precis duschad och sliten som sjutton i kroppen. Astrid borde sova men vill inte så då får det väl vara, hon är helt vild just nu men vi har ingenting viktigt hon borde vara utsövd till imorgon och så kanske vi slipper kriga för att hon ska sova ikväll. Igår så höll vi på i skift i över en timme innan hon somnade.

(Daniel hade rätt, det var mysigt! Jag skulle föreviga ögonblicket på den samlade familjen. Sällan det händer på vardagar.)

Kommentera

Publiceras ej