17/12-13

0kommentarer

Igår somnade jag i soffan halv åtta när Daniel nattade en motsträvig Astrid. Jag blev väckt 22 och vi gick och lade oss, 00.00 var det dags att gå till Astrid som stod i sin säng och var vaken. Jag la ner henne i sängen och fem minuter senare var hon vaken igen och Daniel tog in henne till oss. 
Resten av natten bestod av att försöka få plats, Daniel och jag hade ca 20centimeter var vilket gjorde att Astrid hade 140cm hon låg och sparkade och slogs på.

Hon är i maktkamp med sig själv för tillfället tror jag, allt är en kamp och något att skrika på/med/över och det är lite svårt att hänga med ibland.

Jag har precis ätit frukost med Morgonpasset på i bakgrunden, idag får vi besök till 10-kaffet så gymmet är inställt:




Astrid gillar när någon öppnar kylskåpet hemma!

Kommentera

Publiceras ej