Helg

0kommentarer

Sverige tycks ligga i klorna på "Sven" men till mig har han inte kommit än. Igår började det snöa när vi var på öppna förskolan och när vi sedan gick till bussen (skulle ut på hemligt uppdrag) var det bara slask och blött överallt. Så.jävla.deprimerande!

Men imorse så var det borta igen men kvar var massor av is. Jag och Astrid gick till gymmet imorse, halkade oss ner från vårt område men sen var resten av vägen lugn att gå. Sen vi kom hem vid lunch har vi bara tagit det lugnt, Astrid sov middag och jag har gjort så lite som möjlig.

De senaste dagarna har varit lagom produktiva, massor av planering och skoj under december och lagom med planering till nästa år inget konkret att rapportera än så länge. Vi se förvisso haft trevligt också, fullt sjå på öppna förskolan med alla dessa trevliga mammor att prata med!

Daniel är hos tandläkaren för tillfället och ikväll skulle han in till stan på någon form av spelarmöte med något fotbollslag som försöker värva honom, han var och provspelade för dem igår efter att tränaren hört av sig för några veckor sedan och sagt att han sett Daniel spela med GT och att de var sugna på att sno honom nu när de stod utan målvakt. Lustigt att det är division 6 vi snackar om och folk är så seriösa! 

Smickrad Daniel hakar på och jag och Astrid får en fredag på tu man hand.
Men nu borde jag göra pannkakor!

Hejsvejs!
Jag är kär i denna bild för tillfället!

Kommentera

Publiceras ej