Juletider

0kommentarer

Idag har jag och Astrid varit och gjort tomtens ärenden. Inte likt mig att vara ute så "sent" men iår så kommer julhandeln avslutas den 23e. 
Vi skjutsade pappan till arbetet imorse och var hem och grejade en stund och åkte sen till Nacka, handlade julpresenter och åt lunch med farmor. 

Åkte sedan till Länna och fördrev tid på Hemtex och rusta innan det var dags att hämta pappan igen. Hem, laga mat, äta mat och nu håller Daniel på att städa efter middagen och jag ska ta bort sminket innan jag somnar ståendes, ta ur linserna, ta på glasögon och pyjamas och sen försöka slå in paket, vore skönt att ha det gjort. 

Imorgon är Daniel på "fredag före jul"- firande och jag och Astrid får ha myskväll igen. Sen i helgen så blir det förmodligen så lite som möjligt att göra, bara vila upp sig inför nästa veckas sociala tillställningar.

När mamma var här hade hon med sig ett fint kuvert från mormor. Alltså, ibland!


Kommentera

Publiceras ej