Kort tisdag

0kommentarer

Igår var vi till ett område en liten bit bort och hämtade två byråer, de står nu på Astrids rum men bara den ena innehåller kläder, vet inte riktigt hur jag ska möblera här hemma för rummen är lite kluriga eftersom vi har vattenburna element under fönstren samt jättefeta eluttag men kärlek till de två väldigt fina byråer vi fick för 300 spänn!

Denna dag har jag åter igen rensat, vet inte varför jag inte kan sluta, jag är typ beroende av att städa tror jag. Idag var det garderoben i hallen och klädkammaren (igen) jag har flyttat om i, vi har otroligt mycket förvaring här hemma det handlar mest om att på bäst sätt använda den!

I eftermiddag ska jag till läkarn igen, var där för två månader sen men fick ingen lösning på mitt problem så idag försöker vi igen. Detta gör att Daniel får komma hem tidigare från jobbet så att Astrid har någon hos sig. Sen får vi se hur eftermiddagen flyter på!



De fina byråerna, de var väldigt fräsha för att vara begagnade, från ett barnrum till ett annat. 
Igår när vi väntade på att åka och köpa möbler så var Astrid så trött att hon höll på att krokna och om vi inte lägger henne när hon är så blir hon ingen glad tjej. Hon somnade så fort vi satte henne i bilen.

Kommentera

Publiceras ej