Mot stan!

0kommentarer

Igår köptes julklappar och idag ska vi bara roa oss! Tänkte ta en sista tur med den lilla dottern jag har. Vi skjutsade Daniel till jobbet imorse eftersom han ska till stan ikväll, istället för att sitta hemma och mögla (läs: städa badrummen, dammsuga och torka golv) så packade jag iordning oss och nu sitter vi på bussen in till stan! 

Solen skiner och Astrid sover så jag tänkte ta tillfället i akt att kolla julskyltning medan hon sover och sedan promenera ut till Skansen som är dagens utflyktsmål. Sist vi var där så öste regnet ner över oss så jag hoppas att jag och Astrid prickar in en bättre dag idag.

Snart är vi vid gullmarsplan och byte till tunnelbana.
Ciao for now

Hemma hos mig kan man hitta de mest underliga sakerna när man rensar medicinlådorna.

Förra veckans sövning efter öppna förskolan.

Kommentera

Publiceras ej