Yoga

0kommentarer

Redan söndag! Gör mig igenting eftersom Daniel enbart jobbar fredag nästa vecka (förutom att han har bakjour men det får han ha hemifrån åtminstone) Så vi hinner göra saker ändå.

Igår hade vi finbesök från kommunen och när de hade åkt hem så var det en liten bebis jag hade här hemma, nog för att dagen gått åt att beundra bebisen som var på besök men Astrid är inte avundsjuk av sig, hon gjorde annat under dagen och Daniel sällskapade henne.
Men innan läggdags så kröp hon upp i min famn och drack en flaska ersättning (hon var så trött så mat var inget alternativ) sen låg hon bara där och kramades en stund min lilla minigris!

Idag är det fjärde advent, jag ska duka fram frukost och om en timme ska jag försöka göra mig klar och åka till gymmet, träna och sen yoga, hur nu det ska gå när jag inte varit där på sex månader och min kropp är stel som en pinne och gör ont överallt. Ska bli skönt förhoppningsvis!

Neheop, lite hälsofrukost (och en go kopp kaffe) nu då så man orkar yoga.

Just det, skansenbesöket var en succé, förutom att Astrid blev kall om fingrarna för att jag bara tog med fingervantarna till henne. Hon skrek av smärta och var så ledsen tills jag löste det! Efter vi hade varit på miniskansen fick hon välja något i butiken och hon valde en get, såhär såg det ut i vagnen sen, hon och geten kelade.
Efter frukost igår så hängde Astrid på sin pappa när han torkade bordet.

Kommentera

Publiceras ej