Ikea

0kommentarer

Ännu en dag har avverkats! Ett under att vi överlevde då vi blev spontanbortbjudna på middag igår, och vi stannade till halv två (!) jag är otroligt förvånad själv då jag inte brukar vara så behaglig på kvällarna men igår var det en helt perfekt skön fredag med god mat och massor av samtal!

Hur som, på något vis somnade jag inte förrän halv fyra och vid sju skulle bebis ha umgänge! Och då vi redan tidigare bestämt oss för att vi var tvungna att ta oss till IKEA denna helg med så hade vi en tung dag framför oss. Löningslördag i kungens kurva! Men vi var där och gjorde vad vi skulle och tog oss helt mentalt friska därifrån. Stannade till på Rusta på vägen hem och köpte lampor jag tittat efter länge och en och annan välbehövlig småpryl!

Hem, slänga i det övertrötta barnet mat och sen packa upp i rekordfart! För att sedan få fram middagen, som idag bestod av en buffé av veckans rester! Den åt vi samtigt som vi njöt av min nya ljusstake som jag velat ha sen Astrid bara var en räka i min mage!

Nej nu har jag inte tid med detta jag ska duka undan och sen plocka fram snask och titta på greys anatomy med min karl som förmodligen kommer sitta och pilla på sin telefon som vi fick igång imorse en iPhone 4 så nu kan han också leva tillsammans med resten av världen och vara lite uppdaterad!

Förmodligen sover vi inom någon timme och imorgon blir det möbelmontering och förhoppningsvis både gym och Nynäshamn för att besöka klaraklara_klara i hennes nya hem.

Hörs!
(Dagen i bilder: Astrids outfit och råcoola ytterkläder! Älskar jackan som är extremt praktisk på henne då hon alltid tycks svettas och som visade sig matcha riktigt bra med fleecebyxorna hon fått av mormor och snyggmössan från Åhléns, min underbara ljusstake fick vara med på ett hörn!)

 

Kommentera

Publiceras ej