Torsdag

0kommentarer

(Hittade detta inlägg i telefonen, det måste vara ca 2,5 veckor! Jävla skitapp blogg.se har som vägrar fungera!)

Igen, det här med att uppdatera är inte min grej just nu!

Igår var Astrid och jag in till stan för att köpa examenspresent till Lovisa, när vi ändå var där hämtade jag ut mina tågbiljetter också så slipper jag krångla imorgon, bara ta bussen till tunnelbanan och sen till tåget, mycket skönt och smidigt!

Sen snabbtåg som tar 1timme och 36 minuter till Linköping! Rätt smidigt om jag får säga det själv!
Blir dock en kort vistelse där för 16.01 på lördag för tåget hem igen.

Annars ska vi försöka fara till IKEA på söndag och äntligen få lite gjort, men vi får se om orken tryter för då blir det bara en lugn hemmadag!

Astrid är vild, skriker mycket och i höga toner, inte på grund av några särskilda känslor utan det tycks vara för att testa rösten, det är lite kul men i längden så kommet min hörsel garanterat att straffas då öronen kliar och det ringer lite i dem efter en intensiv skrikar-dag. Speciellt då hon sen födseln haft en röst som är utanför denna världs decibel.

Nu sover hon dock, jag vaknade i morse av att hon skrek och grät helt vilt så vi tog en gosmorgon, hon fick ersättning i flaska istället för gröt i tallrik vid bordet och sen har vi bara suttit och tittat på varandra och kramats.

Jag har fått i mig frukost nu, lite sent, brukar annars ha det framdukat och först ge Astrid gröt och sen äta med henne vid bordet men idag kör vi lite i gammal fotspår då hon fick ersättning och underhållning och sen när hon somnat om så kunde jag äta!

Ja, rätt tråkig vardagsinfo men jag känner mig trött och slut och orkar inte skriva något annat

Vi hörs! (Hoppas jag!)

(Gårdagens tur till stan, blev lite imponerad över våra bussavgångar!, Astrid i sin nya jacka och tågbiljetterna)

Kommentera

Publiceras ej