Besök och samtal

0kommentarer

Idag har jag och Astrid haft fikabesök av Astrids gammelfaster, med sig hade en en hel kasse arvegods, massa fina barnkläder i varierande storlek och kvalité, helt perfekt för Astan att växa i och det som var lite extra slitage på blir helt enkelt "fulkläder" som kan användas vid smutsigare tillfällen, behövs alltid!

Sen ringde min faster och grattade på namnsdagen en dag i förväg samt informerade över att farbror med familj var på besök i Sverige efter 4 veckor i USA och på torsdag far de tillbaka till Trondheim, jag hade fått för mig att de skulle komma i augusti, jäkla surt att jag missade dem!

Det var dagen idag, besök och telefon Daniel är på fotboll och jag ligger som en sladdrig död fisk i soffan och drömmer om höst, eller först semester på Gotland sen kan hösten och rutinerna återgå till det vanliga tycker jag!

Annars inget nytt att rapportera, Astrid har kört stenhårt på att banka huvudet i allt hon kommit åt idag, vet inte vad som flög i henne men allt skulle hon banka huvudet i och soffan skulle hon studsa ner från med huvudet först osv. Till slut vågade jag inte ha henne någonstans utan uppsikt! Hon brukar i vanliga fall få fara runt relativt fritt för hon är duktig på att vara försiktig!

En bra dag som jag nu tänker gå och avsluta med en bok i sängen, Daniel kommer ramla in mitt i natten i vanlig ordning och sen vara skitseg imorgon när han ska upp halv sex.

Kommentera

Publiceras ej