Bilder från Oktober

0kommentarer

 När Daniel kusin var här så fick vi äntligen några bilder från dopet/vigseln i Oktober, roligt att äntligen få se dagen. De hamnade i lite blandad ordning men jag tror ni förstår kontexten.
 

Jag minns inte att vi haft en sånhär liten dregglig bebis med massor av hakor
Bröderna Olsson och bebis Olsson, gillar denna bild väldigt skarpt!

När Astrid skulle döpas fick pappa hälla upp vattnet

Lena döpte (finns inga andra alternativ på präst hos oss)

Gillar denna bild med, Alla står och ler mot en bebis som ser lite förvirrad ut

Jag tror att jag försöker kommunicera med Björn som ska gitarrspela

Jag sjöng en akustisk version av "It takes a fool to remain sane " .

Vigsel med lovord och ringbyte, rätt klassiskt.

Tänk vad glad man kan bli av lite giftemål

Björn annonserade middagen

Astrid fick paket

Älskar bilden på dottern, dregglig och tjock.
 
Ser fram emot att samla in lite mer bilder, vet att jag såg fler kameror runt omkring.
 

Kommentera

Publiceras ej