Morgon

0kommentarer

Astrid har den senaste tiden fått för sig att vakna klockan fem, inte bara för att komma in och somna om hos oss utan vakna för dagen klockan fem. Detta gör mig lite lätt seg. Nu är klockan fem över halv tio och mitt huvud snurrar av trötthet och vi har inte ens ätit frukost.

Astrid somnade om för en timme sen och vaknade precis. Jag har tvättat, diskat, vikt tvätt, hängt tvätt , börjat packa Astrids saker till Gotland.

Igår var vi till banken och satte in semesterkassan på kontot och Astrid passade på att bada i rudan med kläderna på för jag hade inte med några badkläder för jag trodde inte att det var badväder ute men när vi kom ut så visade det sig att det var helt galet varmt.
Vi åkte och badade när Daniel kom hem, vi mötte upp honom i centrum och han köpte nya shorts eftersom alla gamla är på tok för stora. Sen hem och hämta badkläder och sen åkte vi till en annan sjö och badade, den är större än rudan med flera olika stränder runt om och det var superkallt! Jag doppade mig och simmade lite men sen var jag på filten på stranden resten av tiden!

Nu behöver jag frukost och Astrid behöver riktig mat i magen för hon fick bara en flaska imorse i ett halvhjärtat försök från min sida att få henne att somna om en stund.

Kommentera

Publiceras ej