Nobody puts baby in a corner

0kommentarer

Igår fick vi inte träna, minisats var sprängfullt av semesterföräldrar (eller deras barn) så jag missade mitt pass, det kändes bajs för mellan den här nästan outhärdliga tröttheten och alla kalas som varit på sistone så skulle jag behövt ett rejält pass där någon annan bara säger vad man ska göra.

Denna vecka tippar vi på att minisats är fullt, på kvällarna är jag helt slut och sen har mini stängt i två veckor och till sist så åker vi till Gotland en vecka. Det betyder att jag har 4 veckor på mig att skaffa lite moral. Lagom till höstsäsongen drar igång och jag slipper semesterfolket!

Igår gick vi istället till rudan och badade hela dagen. Det var en mycket trevlig dag med Astrid som var nöjd!

Idag regnar det tack och lov, det behövs lite vatten ute för allt som ska vara grönt är snustorrt!

(Bilderna är från förra veckan när Astrid begravde sig i sin leklåda)

Kommentera

Publiceras ej