Sådär ja

0kommentarer

Besöket kom och gick, vi körde på intensivt och det var oftast glada miner. Zakk är i nej-fasen och apar efter allt Sid gör, Astrid apar efter zakk, väldigt kul när zakk är på dåligt humör och skriker och gråter. Men barn i grupp alltså, både på gott och ont.

Vi gjorde stan, åkte buss, båt, tunnelbana och pendeltåg inte så illa för barnen att tidigt få lära sig att ta sig runt i systemen. Igår lämnade jag och Astrid killarna på stationen, en felkalkylering i glassväg orsakade utbrott från bebisarna. Pojkarna, vagnen, latten, väskorna och mamman skulle packas på tåget och när Sid skulle säga hejdå började han gråta något väldigt och sa att han saknade mig. Alltså ibland så trycker de där ungarna på knappar man inte visste att man hade.

Men om en och en halv liten vecka så åker vi till Gotland och hinner trötta ut varandra i 6 dagar!

Daniel hämtade mig och Astrid på gullmarsplan, jag kände mig risig och somnade hårt så fort jag kom hem, Daniel matade och lade barnet i sängen och fick henne att somna innan han åkte på fotboll.

Jag vaknade, kollade på heart of dixie och sen somnade jag om i sängen.

Idag är tröttheten väldigt påtaglig, tror att jag har sovit dåligt! Så vi kör på halvfart!

Kommentera

Publiceras ej