Tjäna!

0kommentarer

Nu har jag varit borta igen. Men det ena har avlöst det andra här hemma och idag glömde jag till och med min telefon hemma när vi åkte ut i världen. Typiskt mig att vara så kass!

Farmor Olsson har haft kalas (farfar Olsson var självfallet också med) och vi hade släktgäster i vårt gästrum. En väldigt trevlig helg med bra väder, trevligt umgänge, god mat etc.

Idag har vi hängt uppe vid badet och Astrid har hela helgen varit centrum av uppmärksamhet och fått så mycket komplimanger att jag rodnar. Ungen har överträffat sig själv i söthet under helgen också men det har jag kort i kameran på.

Igår var Astrid runt på kalaset och alla fick umgås med henne, Daniel var bartender och jag var överallt känns det som. Inatt när vi skulle sova märkte man vad några timmar med Astrid på annat håll gör, jag ville bara ligga och gosa med min lilla minigris, klämma i hennes få valkar och pussa hennes mjuka hud.

Imorgon kör vi en normal vecka med träning och ordning, Daniel jobbar och jag och Astrid ska göra vårt. Ska se till att tömma kameran också och dela med mig av våra bildminnen!

Kommentera

Publiceras ej