Ett halvt liv

0kommentarer

Lite så känns det idag, som att jag lever ett halvt liv. Igår skulle jag gymma och sen gå på bodybalance, istället så somnade jag i gästsängen där jag sov hårt. Daniel försökte väcka mig ett par gånger men det slutade med att han sa "sov här inatt så tar jag Astrid och du kan sova ut", jo tjena att det gick.

Vaknade hela tiden men orkade inte gå och sova i sovrummet men runt 3.30 så hade jag drömt så mycket knäppt i min ensamhet att jag var ledsen, arg och ännu tröttare än jag somnade. Gick in och väckte Daniel och tvingade honom att hålla om mig och säga snälla saker, vilket han gjorde halvt i sömnen och jag kunde sova lite till.

Idag har vi grejat med det vanliga och sen åkte vi till gymmet där jag fick vara med på 40 av de 55 minuter shape jag var på, det var inte samma mördarpass idag som förra veckan men en hel del svettandes och muskelskakande blev det så jag kände att det var effektiva 40 minuter.

Hemma igen så tyckte Astrid att det var en bra idé att gå in och duscha med mig, med alla kläder på, det var en underbar syn och efter duschen var hon kall så vi fick sitta länge och gosa i handdukar.

Gjorde en lasagne och nu har Daniel precis kommit hem från jobbet så jag ska slänga ihop lite grönt att äta till och sen ska gubben på fotboll och jag ska packa inför ledigheten i Huddunge.

Kommentera

Publiceras ej