Helg!

0kommentarer

Ingenting vettigt igår heller! Var inte till gymmet för regnet öste ner och jag var inte människa faktiskt! Tack gode Gud att Astrid är ett charmtroll som underhöll mig hela dagen.

Hon var under fötterna på mig hela dagen, drog mig i kläderna och krävde uppmärksamhet, jag som försökte städa fick släppa allting sitta med henne och busa istället med handen på hjärtat så var det roligare än städning.

Daniel kom hem, vi åt och jag somnade halv nio och har haft en natt med drömmande igen. Astrid började hojta vid kvart i fyra, men sov vidare till kvart över fem men jag fick gå in fyra gånger och stoppa in nappen under den tiden för hon låg och gnydde och grät i sömnen.

Nu kör jag en maskin tvätt och Astrid har suttit och hosta en lång stund, jag ska vika gårdagens tvätt och duka undan i köket för det fick jag inte göra för Astrid efter frukost då ville hon mysa.

Kommentera

Publiceras ej