Måndag igen

0kommentarer

Astrid vaknade vid tolv inatt och var ledsen, jag hämtade in henne till oss och låg och njöt av att ha henne knölandes och arg bredvid mig hela natten. Man saknar inte kon förrän båset är tomt så att säga.

Vid sex imorse gick vi upp och åt frukost och kring åtta - halv nio somnade hon om och sover än. Jag har ordnat med kläder och tvätt och nu sitter jag i soffan.

Måste gå ut när bebis vaknat också, har ingen lust att sitta inne när Astrid är så vild och i behov av att vädra kroppen och går kring benen här hemma på mig och jag får inget gjort och har bara skuldkänslor för den stackars vilda bebin som inte får leva rövare.

Men det blir när hon vaknat, får se när det nu blir!

(Astrid hade skön stil i vagnen när vi åkte från stan i onsdags, sen fyndade jag en väska att ha som skötväska samt en cool dress åt Astrid i fredags)

Kommentera

Publiceras ej