Munsår

1kommentarer

Skit också, jäkla munsår som dök upp helt ovälkommet imorse. När jag tänkte efter så har jag inte haft ett munsår sen jag var gravid. Nu är det dags alltså.

Jag och Astrid åkte en snabbis till stan idag, vi var uppe i Kulturhuset och härjade med böcker. När vi skulle gå var damen så arg så det var alldeles galet, skrek och sparkades. Sen kikade jag på solskyddsdräkter åt Astrid men jag hittar verkligen ingen! (Förutom de jättefula skrikrosa/blå/röd i en enda stor tombola gärna med massa flummiga surfartryck på som ser ut att vara designade av någon som är beroende av att sniffa lim).

Vi får köra på långärmat i år och leta vidare till nästa år helt enkelt.

Vi kom hem lagom i tid för att vinka av pappan som skulle åka och skjuta. Han kom precis hem igen, precis för att gå och sova!

(Astrid låg i en fatboy och kollade på film i kulturhuset, långsamt långsamt kröp hon framåt för att hitta på tok. Men då valde jag att avbryta dagen och gå. Jag hittade en bok som jag måste köpa hem, påminner väldigt mycket om min familj)

1 kommentarer

Skjut inte budbäraren..

20 Jun 2013 07:56

Boken finns inte längre kvar och trycks inte upp på nytt. Men finns hos Bokbörsen till varierande priser http://www.bokborsen.se/?issearch=1&sall=1&scat=0&maincat=1&extendedsearch=0&mediatype=0&sallstr=9129658713 :)

Kommentera

Publiceras ej