Myror i ögonen

0kommentarer

Astrid sov i sitt rum igårnatt, hon vaknade från sin långa middagslur 19.15 och hängde med mig till 21.30 och somnade i sin säng igen men var gnällig och ledsen så jag fick springa in ett par gånger.

04.15 vaknade hon - superpigg,jag hämtade henne och lade henne mellan oss och i en timme låg och och sparkade oss, drog oss i håret, skrek och försökte krypa över kanten.

Sen gick jag och Astrid upp så att den stackars pappan fick sova i fem minuter iallafall han som skulle iväg till jobbet. Vi dukade frukost åt familjen och kvart över sex cyklade pappan iväg och jag och Astrid åkte in till stan över dagen.

Dagen igår var kul och solig och trots konstig sömn så var alla vid glatt humör. Astrid somnade åter i sin säng och 04.45 imorse skulle hon ha morgon. Jag har sovit skitdåligt och känner att jag trots att jag somnade strax efter åtta igår så har jag myror i ögonen eftersom hela natten bara varit en lång episod av surrealistiska drömmar, halv vakenhet och en överfylld blåsa.

Nu sitter Astrid i badet, även hon så trött att ögonen går åt olika håll. Jag ska packa ihop oss och gå till gymmet och försöka få lite gjort.

Kommentera

Publiceras ej