Nu blev du sådär lång igen

0kommentarer

Vi har haft långledigt i Huddunge och där fungerar knappt internet på min telefon så jag skiter i att ens försöka uppdatera då!

Men nu är vi hemma igen, Astrid är så lycklig när hon får riva runt med kusinerna så hon glömmer att äta, sova och göra behov i blöjan. Åkte från björnarbo halv tolv och hon somnade i bilen på en gång så vi körde non stop, när vi var på hemmaplan igen så vaknade hon, då hade hon sovit i två timmar och tio minuter som det tog att köra.

Hemma igen så har hon ätit utan stop i magen och sen somnade hon tidigt och sover än, helt utslagen efter tre dagars våldsamt lek med två vildingar, massa djur att skratta åt och sol.

Vi vuxna har ätit mat, duschat, tvättat, packat upp,handlat mat och ätit massor av lördagsgodis. Nu ligger det kläder i hela vardagsrummet för orken att lägga in det i garderoben har inte infunnit sig. Jag sov middag en stund och nu har vi tittat på the notebook på tv trots att jag har den på externa hårddisken.

Ska hoppa i säng och imorgon hoppas jag att jag kommer iväg på träning och yoga utan förhinder.

Jag har massor av foton från 4års kalas, grisar och sjuksköterskeexamen jag ska visa så fort jag suttit vid datorn nästa gång!

Kommentera

Publiceras ej