Övernattning

0kommentarer

Astrid skulle sova hos farmor inatt för farmor är alldeles ensam och jag och Daniel har aldrig varit ifrån Astrid sen hon föddes, alltså hon har alltid haft någon av oss där.

Men redan igår så spelade Daniel match och jag och Astrid åkte till farmor under tiden och där blev Astrid kvar. Vi hade med pyjamas eftersom det skulle bli sent och hon ofta somnar i bilen. Men istället fick hon sova hos farmor.

Halv tolv åkte vi hem från tyresö och både jag och Daniel var väldigt trötta så vi somnade omgående när vi lagt oss. Denna första ensamma natt har varit skön och läskig på samma gång.
Sömnen har varit densamma, lätt med mycket avbrott och drömmar men skillnaden är att vi inte behövde vakna klockan sex imorse.

Vi sov till klockan åtta och låg sen vakna en stund och kände lite på känslan att det var alldeles tomt hemma. Jag skulle egentligen till gymmet och Daniel till skjutbanan, nu är han på skjutbanan och jag ligger fortfarande kvar i sängen och har inte gjort någonting på hela morgonen.

När Daniel kommer hem så ska vi åka ut till Tyresö med Astrids packning och sen får vi se vad dagen bjuder på.

Kommentera

Publiceras ej