Phu!

0kommentarer

Nu är jag trött! Fick sova lite längre än de andra imorse, halv sju var jag tvungen att gå upp men sex och en halv timme avbruten sömn är ju inte fy skam!

Jag och Astrid var en sväng på gymmet, känns bra att ha kört igenom kroppen lite för nu blir det fullt upp med annat i helgen!

Somnade av en stund på soffan när Astrid sov, vaknade av en ledsen Astrid som hade magproblem igen. Daniel kom hem och jag åkte till Ica och handlade massor av grejer att baka med. Hem, gjorde middag och sen tog jag tjuren vid hornen och nu 3 timmar senare ligger 80 bullar på avsvalning, det står en tårtbotten i ugnen, godisfluff står i kylen redo att vispas imorgon och ha i test-tårtan och allt är städat och diskat.

Ska vänta på att tårtbotten är färdiggräddad och sen tänker jag sova! Och imorgon blir det mer köksjobb men nu är det drygaste iallafall gjort!

Mitt i skrivandet blev tårtbotten klar så nu har jag packat bullar och fryst in och tårtbotten står på spisen med bakduk över sig och får stå och vila tills imorgon.

Nu tar jag kväll!

Kommentera

Publiceras ej