Sådär

0kommentarer

Måndag igen, jag har passat på att komma igång med allt det där man bara låter ligga. Håller på att tvätta för fullt för av någon underlig anledning så smyger det hela tiden fram ny tvätt trots att jag innan vi åkte till Huddunge hade nästan tomt i tvättkorgarna. Lustigt det där Men nu efter tre maskiner så börjar det lugna sig igen.
 
Har sorterat papper som bara hamnat på hög i kontoret, ska sätta mig ner och göra månadens budgettavla och avsluta förra månadens (någonting jag vanligtvis gör runt den 25e men denna månad har jag inte orkat!). Har rensat bort gårdagen ur köket och ska köra en maskin disk. Ute är det risigt väder så vi håller oss förmodligen inne resten av dagen också, ska sortera kvitton och slänga reklamtidningar som legat på micron i väntan på att någon har tid att läsa dem.
 
Typ så, laga lunch när Astrid vaknar från sin vila, göra middag och förhoppningsvis sparka mig i röven och åka och träna innan jag somnar ikväll när Daniel kommit hem igen.
 
Vardagen är tillbaka efter långhelgen och jag är enbart tacksam, vi har ingen struktur alls när vi är lediga! Vi bara äter och glider omkring helt planlöst. Jag jobbar inte så längre!
 
Eftersom jag kört en massa nya bilder redan så tänkte jag att vi kör lite blandad kompott från 2007, det var tydligen ett bra år? (ps. alla bilder är inte mina men jag hade ingen bra sortering i mapparna back in the days så det blir en salig blandning!)
 

Kommentera

Publiceras ej