Helg

0kommentarer

Helgen inleds snart. Jag har packat kläder och blöjor och mat i mängder så vi borde klara oss!
Daniel väntas dyka upp inom den kommande halvtimmen så vi är klara att åka, ska ner i förrådet och hämta vagnen och när han kommer ska jag kolla på bilbarnstolen som jag fortfarande inte känner mig säker på. Nu har jag däremot sett en instruktionsvideo på internet så jag hoppas att vi kan få ordning på stolen så vi törs åka!

Astrid är jättetrött men jag vill inte söva henne förrän vi är i bilen så hon kan få sova ostört i åtminstone 2 timmar.
Hon har vägrat sova på eftermiddagarna denna vecka, gråtit och skrikit från botten av magen. Dock har jag kunnat dra lite nytta av hennes humör för hon har istället velat sitta i min famn och gosa.

(Glad tjej höll i sig allt vad hon kunde mot skåpen igår, hela hennes kropp skakade av ansträngning men hon skulle stå själv! Och mammas lilla minigris trött och gosig)

Kommentera

Publiceras ej