Kortvecka

0kommentarer

Halv vecka denna vecka, ska bli skönt med långhelg! Efter påsken brukar våren komma med buller och bång särskilt i år när påsken ligger så sent. Jag vill ha vår för nu är jag trött på snö och halka, eller det jag är mest trött på är helt klart grus.
 
Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om vart jag hittar grus. Jag blir tokig på grus, det är överallt och i allting och hur mycket jag än städar så fortsätter det vara grus överallt. Golven är hemma är helt repiga av allt grus som kommit in och som fastnat i någon och hängt med in i lägenheten.
 
Gårdagen var väldigt bra, yogan på morgonen var väldigt ansträngande och efter passet kändes det som att jag precis gjort ett flera timmar långt styrkepass, varenda muskel skakade. Enda skillnaden var avsaknaden av adrenalinpåslag som kroppen brukar få av styrkepass. Istället så hade jag en känsla av att insidan fått en rejäl massage, perfekt start på förmiddagen!
Jag åkte hem och Daniel åkte och skulle spela fotboll, Klara kom med munkar och hamburgare från faringe (lyckan var gjord, faringes hamburgare är utan konkurrens de bästa burgarna!) sen var dagen i princip slut, Daniel kom hem och jag somnade sittandes i soffan innan klockan åtta.
 
Idag är det strålande väder igen, Astrid sover sin morgonlur och när hon vaknat ska vi gå till Maxi och handla det allra nödvändigaste för de fyra dagar vi ska vara hemma så blir det storhandling nästa måndag istället när Daniel är hemma och jag får lite bärhjälp.
Ikväll är det i vanlig ordning bodybalance och sen är måndag slut.
'
Jag sitter i köket utan hårddisken så det blir bara bilder ifrån kamerans minneskort och där låg bara bilder på Astrid

Krypträning står på schemat just nu, frustrerat så kämpar hon väldigt hårt för att komma någonvart

Lilla polisen sover


I Fredags drack vi ur bröllopspresents-glasen för första gången, billigt mousserande till en fredagkväll i soffan.

Kommentera

Publiceras ej