Morgonstund

0kommentarer

Astrid vaknade kvart över två och ville ha välling, somnade sen om och sov till tjugo över sex, sovmorgon med andra ord! Innan Daniel åkte till jobbet så vaknade Astrid och han levererade henne in till mig, jag och Astrid brottades lite och gick sen upp.

Har försökt få redan på det med skatten men Skatteverket är inte på min sida och vägrar ge mig information, men jisses vilket tryck det måste vara på deras hemsida idag.

Hursomhelst, nu ska jag packa våra väskor, det ska med massa saker och mellan och mat och grejer för vi går hemifrån klockan tio och babyrytmiken slutar inte förrän halv tre så tjugo i tre någongång är vi tillbaka. Men jag har planlagt dagen och med samarbete från Astrid så kommer alla vara nöjda, glada och stimulerade när kvällen kommer!

Sen är det helg!

(Inte svårt att kliva upp när man har en lycklig bebis som vill umgås!)

Kommentera

Publiceras ej