Bursdag

0kommentarer

Nacka igår, lunch med Astrids farmor och massor av affärer men vi köpte inte en enda grej, om inte parkering på 60 spänn och bensin för en tusing räknas. Skönt att fördriva en regnig dag iallafall.

Gjorde köttfärssås och spagetti åt Daniel när han kom hem innan han åkte och skrev jägarprovet - som han klarade!

Var lika trött igår som de andra dagarna så jag gick och sov klockan nio.

Imorse när vårt larm (Astrid) väckte oss strax efter sex så sken solen och jag gjorde upp planen att åka till stan och hitta någon stor lekpark och gå på stan och kolla av lite födelsedagspaket men nu ser det ut att börja regna så vi får se vad vi gör.

Jag har precis duschat och Astrid har sovit en kort stund så jag ska gå och klä på mig och sen blir det nog stan ändå, tänkte börja köpa något redan denna månad så att vi sprider utgifterna lite.

Kommentera

Publiceras ej