den senaste tiden

0kommentarer

Äh vad sjutton nu när jag ändå sitter här så kan jag ju visa vad vi gjort på sistone
 

Haft finbesök från Huddunge av en fin kompis till Astrid (Med sig hade hon sin mamma och Astans moster)

Astrid har blivit 10 månader med allt vad det innebär

Herbert bestämde sig för att bli transvestit, detta är det sista vi såg av hans gamla jag innan operationen

Som var lika plågsam för mig som den var för Herbert

Gissa vad herbert ville bli

Lite fokus kunde jag hålla trots att det kittlades och sved.

Astrid hängde på Sachasska, tur att vi hade med oss lite resurser

Första gången på väldigt länge som inte ens våran unge kunde hålla sig vaken i soffan

 

Vi var in till stan och hängde lite på medborgarplatsens plastgräs

Tog gruppbilder och köpte en jeansjacka åt grisekno
 
Sen har vi firat valborg och umgåtts med kusinerna också, men det får bli i nästa inlägg jag skriver från datorn.

Kommentera

Publiceras ej