Maj Maj Måne

0kommentarer

Idag är ingen vanlig dag, idag fyller Astrids farmor 50 år. Detta firades genom att vi blev bjudna på god mat uppe i gondolen i slussen, efter det tog vi en promenad ner till kungsträdgården och tittade på körsbärsträd som står i blom och sen gick jag och Daniel och Astrid och kollade snabbt efter en sjal åt Astrid (hittade ingen då det var så otroligt mycket folk överallt) och sen köpte vi present åt födelsedagsbarnet innan vi åkte hem, köpte med oss lite middag från gullmarsplan och nu är Daniel på fotbollsträning, Astrid sover och jag är otroligt trött men tänkte ändå visa lite bilder från dagen innan jag sätter mig i soffan och kikar på dålig tv en stund.
 

Uppe i gondolen, solen sken så det blev inte någon bra bild på utsikten för att allting reflekterades. Det var alltså Födelsedagsbarn (som fått en kamera!), Födelsedagsbarnets make och barn (med respektive), föräldrar, svärfar och Vivvi samt barnbarn som var med och åt lunch i utsikten. 
Kungsträdgårdens körsbärsträd, otroligt vackert!

Jag funderade länge på vem denna snygging var, förbarmade mig över att jag var gift tills jag kom till insikt om att det var min karl som till sin mors ära rakat hakan, klätt upp sig samt ordnat någon form av frisyr. Skämt å sido, jäkla snygg snubbe jag har, det var en bra investering!

Astrid har fortfarande bara fått en halv tand, den leker hon med hela tiden vilket resulterar i att hon gör denna min väldigt mycket.
 
Ungefär så såg det ut, massa blommor och glassätare överallt. Det var även en hel massa systemkameror som förevigade träden och samlingen med människor.
 
Det var idag, nu är Daniel ledig tills på måndag så förhoppningsvis används kameran flitigt tills dess!

Kommentera

Publiceras ej