Morgon

0kommentarer

Dagen ligger framför oss, Astrid "sov" till klockan 7, dock inte helt och håller utan hon vaknade och gnydde med jämna mellanrum.

Jag har drömt massa sjuka drömmar och känner mig rent allmänt ur form, det är rörigt här hemma och det behövs plockas en del för igår så släppte vi bara allt där vi var jag och Astrid, tvätta ska vi göra, fick en del tvätt avklarad igår men som alltid efter helg med mycket att göra så är det mycket tvätt.

Det blev ingen träning igår, inte blir det någon idag heller känner jag för nu på dagen vill vi städa och vid 14 ska vi på 10-månaders besiktning på BVC. Sen är det bara hem och laga mat så att Daniel kan äta innan han ska på sin jägarkurs.

Just nu ligger jag raklång över sängen och Astrid som har sin säng bredvid våran far omkring och pillar på allt i sin säng. Nu börjar det dock låta som att det är dags för frukost åt damen!

https://cdn2.cdnme.se/243063/7-3/pic_5191cac2ddf2b320504d35a5.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/243063/7-3/pic_5191cac9ddf2b3204e0009f0.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej