Nya rutiner

1kommentarer

Kväll igen, dagen har gått i repris av de andra dagarna denna vecka, mat, lek, vila och en lång promenad för att titta in områdena, stannade på innergården och gungade, åkte rutchkana och åt gräs.

Sen kom vi in och Astrid spydde en massa av gräset hon envist skulle äta så det var trevligt! Men eftersom dagarna består av väldigt mycket städande så gjorde inte lite mer städning varken till eller från.

Daniel kom hem och jag åkte till gymmet, kan inte påstå att jag var så duktig idag men det var så mycket folk att jag blev störd. Men 40 minuter varierad träning/strech pressade jag ur mig iallafall. Lusten att komma tillbaka fanns där iallafall och det var det viktigaste!

Hem och äta och duscha, nu sover barnet och jag och Daniel sitter i soffan tillsammans för första gången sen i söndags, tittar på halv åtta hos mig och har en varsin kopp kvällsro-te framför oss och Astrid sover.

Imorgon är det fredag och storhandling och pannkakor! Sen ska vi fredagsmysa och förhoppningsvis pressat jag in ett gymbesök i dagen också.

Ps. Astrid gick själv i källartrappen idag, hon besteg trappan som om hon aldrig gjort någonting annat! Lugnt och försiktigt klättrade hon hela vägen upp till entrén.


1 kommentarer

Jenny

24 May 2013 14:18

Det är jeansjackan. Det är där modet sitter.

Kommentera

Publiceras ej