På fredag ska man städa

0kommentarer

Detta missade vi dock hemma och nu ser det ut som ett baltiskt slagfält hemma! Dammråttor överallt och bebis fettfläckar efter att Astrid gått från geggigt vid matbordet till lek på golvet för hur mycket vi än försöker torka av henne så är hon smutsig, det enda som hjälper är dusch eller bad och det går inte att bada en unge tre gånger om dagen hon skulle se ut som en rynkig tant på en vecka!

Men nu så går en maskin ljus tvätt där även stolsöverdragen fick gå med så förhoppningsvis blir de rena också, det var en miss av oss när vi köpte stolarna att köpa den modell med vita kuddar på men det kostar massa slantar att byta överdrag och jag har inte hittat någon färg son är värd pengarna. Man skulle vara lite händig så kunde man köpa tyg och göra egna, då skulle jag ha avtorkningsbart tyg med dalahästar på, jag älskar dalahästar!

Astrid har somnat i mitt knä, jag och Daniel är två riktiga mjukisar på att krypa upp i soffan med minigrisen i knäet och låta henne somna i famnen. Helt klart bästa stunden på dagen!

Men nu ska jag stoppa henne i sängen och gå och städa upp köket efter helgen då vi knappt varit hemma men när vi varit hemma så har vi bara kladdat och släppt saker överallt.

Ska skriva om vad helgen bjöd på med tillhörande bilder nästa gång jag sitter vid datorn och tömmer kameran.

Kommentera

Publiceras ej