Torsdagsskoj!

0kommentarer

Vi är så äckliga! Pizza och smågodis till middag liksom.. Eller inte Astrid såklart,hon fick spagetti och köttfärssås.

Stan hela dagen, köpte fyra plagg åt Astan (två i födelsedagapresent, och två för just nu) och ett par sandaler så att hon har ett par skor med hård sula när hon vill testa benen utomhus. Fick för övrigt rabatt på 238 spänn när jag handlade på kappahl där kläderna är ifrån så det var inte fyskam!

Annars har jag tagit beslutet att resten av presenterna kommer att handlas en helg i Nacka forum! Orkar inte försöka shoppa i stan något mer, inte med barnvagn och hysteriskt skrikande barn iallafall, det är folk ivägen för mig överallt!

Nu är jag och pappan dödströtta medan bebisen är galen och överallt!

(Ps. Jag har mina pyjamasbyxor på mig utanför mitt svettluktande linne uppdragna till midjan. Det är så man får se ut när man är gift och har barn)

Kommentera

Publiceras ej