1,5

0kommentarer

Nu är det alltså ett och ett halvt dygn kvar innan Daniel är hemma igen. Och ikväll ska vi äta kyckling, det är första gången sen i fredags jag ska laga mat, det är rätt lustigt, hela helgen har vi ätit ute eller blivit bjudna på mat, i måndags var vi inne i stan och åt där och igår så var vi i Nacka och åt lunch med farmor sen var vi på Andys lekland och sen på Brevik där vi fick middag.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag och Astrid är otroligt priviligierade som blir omhändertagna överallt eller om jag borde ta mig samman och laga lite jäkla mat åt oss! Så idag blir det någon form av kyckling.

Astrid sover efter öppna förskolan, vi tog en omväg hem idag och hon sprang runt och så var vi i skogen en sväng innan vi gick in i värmen. Jag tänkte städa nu när hon sover men ligger i soffan och kollar på bones istället, är helt slut som artist så för tillfället är det en aktivitet per dag som gäller så vi får städa och handla imorgon. Idag kör vi softa och plocka allt detta vi släppt omkring oss de stunder vi varit hemma denna vecka.

Men först vila!

I måndags var jag på inrednings inspirations dag i min stad! Denna tavla från R.O.O.M är jäkla fin. Men vart skulle en sån passa in egentligen?
Igår var vi på middag ute på Brevik, Astrid leker med Daniels kusin.





Omvägen hem från öppna förskolan idag ledde oss upp i lilla dungen bakom huset samt till de kalla och blöta gungorna på gården.

Kommentera

Publiceras ej