Bilar och huvudvärk

0kommentarer

Jag har en huvudvärk här i världen, bilen. Jag avskyr saker jag inte kan rå över, därav huvudvärken.
Jag vägrar allt som har med renoveringar, verktyg och bilar att göra av den enkla anledningen att jag inte kan!

Bilen besiktigades i fredags och gick igenom kors i taket, dock hann det bli körförbud i några dagar från att förra besiktningen gått ut men det gjorde inte så mycket eftersom vi sällan använder bilen.

Hur som så är jag konstant rädd att den ska braka ihop eftersom jag inte har en krona eller ett uns tillit till verkstäder och idag kom skatten på 2500. Huvudvärk alltså, huvdvärk.

Men men, bebisen sover efter en förmiddag på öppna förskolan så jag ska sätta mig ner och ordna så skatten blir betald och sen finns det alltid något mer att passa på att göra.

I brist på annat så får jag slänga in två bilder för att hylla att förra veckan var det tre år sedan jag och Daniel träffades första gången. Ett försök till puss med bebin i mitten samt mina förlovnings och vigselringar.



Kommentera

Publiceras ej