Fredag

0kommentarer

Fredag, och inte vilken fredag som helst utan en ensam fredag!
Daniel kom hem i veckan och berättade att han fått erbjudande om att ta jouren några timmar ikväll och på tisdag. Inga problem tyckte jag för det är några kronor extra i hushållet och ett sätt att visa framfötterna och då får man offra en fredag här och där.

Sen ringde farmor och frågade om inte Astrid ville komma och sova över, så kunde jag och Daniel göra något. Men timing som är allt var inte med oss så jag får vara själv. Skönt med egen tid och potentiell sovmorgon och frukost med maken. Vi får försöka hitta på någonting en annan gång när Daniel är ledig.

Astrid sover middag och jag har precis ätit lunch. Ska hoppa in i duschen efter morgonens gym också. Sen är det packning och förbereda inför tidig middag så vi hinner äta innan Astrid ska skjutsas till farmor och farfar och jag ska skjutsa Daniel till gullmarsplan så han kan ta tunnelbanan till kontoret där jouren utgår ifrån.




 Det är en riktig cirkusapa vi har här hemma? Hon var på strålande humör innan vi gick imorse!

Det var kyligt imorse så vi tog på tjocka jackan för första gången, blev väldig bra trots att den är lite lång i armarna!

Kommentera

Publiceras ej