Här sitter jag och har det bra.

0kommentarer

Just nu sitter jag i bilen på våran parkering, efter en kort kväll igår (jag somnade när Daniel nattade Astrid vid 18.45) vaknade jag vid 02.00 av en glad och pigg Astrid som ville umgås. Tänkte låta den lilla maken som skrapat ihop till en 50h arbetsvecka denna vecka få sova så vi lade oss i gästrummet.

Men Astrid ville inte sova, hon ville hänga och eftersom jag sovit länge så hängde vi, gosade och kramades tills jag tröttnade och gjorde en flaska åt fröken, efter den somnade vi båda i en liten hög. Vaknade en sväng vid fem av att Daniel kom och kladdade på mig, skickade in honom i sovrummet med förmaning om att han borde sova.

Vid 06.00 var det uppstigning, Daniel väcktes av att jag letade efter Apple-tv dosan och fick med andra ord ingen sovmorgon då han valde att kliva upp med oss.

Vi har nu varit på ö&b, i centrum och i länna på olika ärenden, vi skulle enbart hem och packa om oss för att åka till Nynäshamn till Daniels farfar och fika och sen till klara och inspektera den nya pojkvännen samt bli bjudna på mat.
Men Astrid somnade i bilen på väg från länna så jag stannade kvar medan Daniel sprang upp och hämtade det vi ska ha med till nynäs.

Imorgon är det 1års kalas för lilla My och sen har vi blivit bjudna till middag på Brevik. Jäkla smidig helg om jag får säga det, vi bara åker runt och får sällskap och mat! 

Nu är Olsson tillbaka och bilen är ute på 73an mot Nynäshamn med ett stopp i Ösmo för blominhandling!





Helgen som hitintills varit tv, pannkakor och bus på media markt!

Kommentera

Publiceras ej