Måndag

0kommentarer

Vi var i Huddunge en snabbis i helgen, träffade en två och en halv veckas bebis, tänk vad förvånad man blir över att man aldrig lär sig hur små bebisar är! 

Åkte hem tidigt igår och var hemma vid halv tre tror jag, packade upp och sen åkte jag och handlade och så var helgen över.

Nästa helg ska vara obokad, det var så längesen vi bara hängde och inte var iväg på olika aktiviteter. Jag och Astrid har varit på gymmet, Astrid är lite ledsen idag, märks att hon är så stor att hon inte gillar när vi flänger omkring, väldigt trött och kramig,

Gymmet var Nice och jag har duschat och borde hänga tvätt men jag orkar inte riktigt just precis nu. Om en liten stund är det dags att laga middag. Alltså dagarna går i ett, lika bra att hänga tvätten nu så det är gjort!

Hittade denna under trappen i lillebrors nya lya, rätt kul!
Känns tryggt att det finns instanser för allt nu för tiden!

Kommentera

Publiceras ej