Sömn

0kommentarer

Astrid sover, hon somnade precis nu jag har försökt få henne att lugna ner sig hela eftermiddagen, tagit det lugnt och inte uppmuntrat någon vildare aktivitet. Hon vägrade sova efter lunch och hon brukar även när hon är envis ge upp efter en stund. 

I helgen var vi i Farsta centrum och kollade i affärer, igår försökte jag dra om elen i min fynd-lampa som jag köpte i somras, plockade isär hela lampan, slipade och drog igenom en ny kabel och efter lång stund fick jag den att lysa, dock så går det inte att slå på och av den på lampknappen, lillebror får kolla det i helgen!

Slängde ut kontorsmöblerna också, ska göra om gästrummet/kontoret men det kommer ta tid. Just nu så vet jag inte hur vi ska ha det annars än att det stora bordet och stolen skulle ut!

Tog kort på lampan när jag grejade, det var ett smutsigt jobb!
Hejdå möbler! (Lillebror har ett hus att fylla och jag donerar gärna lite)
Vi har haft vagnen i lägenheten i helgen, skulle tvätta och serva men det blev bara rengöring. Imorse plockade jag ihop den och Astrid var så otroligt arg över det. Klättrade in i den och ville att vi skulle ut. Försökte förklara för henne att vi inte skulle gå än och att hon behövde kläder, fick denna min som svar.

När vi kom från gymmet ville inte fröken gå in så vi gungade lite.

Just precis nu. Sovandes i soffan!

Kommentera

Publiceras ej