Tisdag

0kommentarer

Jag är helt slut, förstår inte vad som hände! Igår hade vi en mysig middag och satt sen i soffan en stund innan Astrid fick gå och sova. Jag och Daniel kollade lite på tv och sen gick vi och sov halv nio. Sov konstigt hela natten, djupt och förvirrat, vaknade flera gånger och somnade om.

Astrid kom in till oss imorse, låg och krånglade och sparkades och Daniel fick henne att somna om och sen sov hon också djupt, vi märkte knappt av att Daniel gick upp och förbereder sig för jobbet. Sa hejdå och låg kvar i sängen till efter sju, helt slut båda två. Inte ens Astrid orkade att hoppa upp som hon brukar.

Vi har varit på gymmet, jag tränare shape, det var tuffare tag idag, svårare också så motivationen tryter en hel del när man känner att man inte klarar övningarna. Dock var jag inte ensam, större delen av deltagarna fick ta paus eller minska svårighetsgraden på en del övningar. Nu har jag duschat och Astrid sover i vanlig ordning.

Är fortfarande trött, trött och ont i höfterna. Blir till att ligga lågt idag, ställer in eftermiddagen känner jag! Ska vika tvätten sen får det vara!


Gårdagens middag som blev potatis i ugn, korv i ugn med rotfrukter omkring och broccoli vid sidan om. Tände ljus i den opraktiska ljusstaken från Ikea, den har inget droppskydd, därav fatet under.

En liten trött böna imorse! 

Kommentera

Publiceras ej