Tisdag

0kommentarer

Tisdag är slut, jag orkar knappt hålla ögonen öppna längre. Igår somnade jag i soffan vid åtta, sen vaknade Astrid vid midnatt och cirkusen var igång, Daniel fick händerna fulla då jag just inatt var helt apatisk, huvudet var vaket men kroppen bara låg helt stilla! 

Hur som, vi överlevde natten och Daniel åkte till jobbet och jag och Astrid var till gymmet och hem igen. När damen sov så gick jag igenom sakerna vi fick med oss från Huddunge, slängde de saker som inte behövdes sparas och har tvättat alla mjukisdjur i maskin/badkarlet. Nu hänger mjukisdjur på tork överallt, imorgon ska jag köra en del av sakerna i tvätten igen då flera års vistelse i källare satt sina spår.

Annars går det på schema, Astrid är glad, Astrid är arg, Astrid skriker, Astrid är glad igen. Daniel kom hem, vi åt mat och sen åkte han på fotbollsmöte och blir säkert sen.

Imorgon blir det öppna förskolan.

Gårdagens middag, cirkus-Astrid spexar för pappan som inte får äta ifred.

 På väg hem från gymmet, spexar-Astrid igång igen.

Tänkte sno en puss, blev en underlig bild.

Kvällens middagsutbrott, annars var det rätt lugnt, ett mindre utbrott bara innan och efter så åt fröken som en häst.

Kommentera

Publiceras ej