Torsdagkväll

0kommentarer

Så var det ännu en dag närmre helg. Vi var på öppna förskolan dig igen, vi gick ut halv nio och Astrid fick ränna runt på gården och så tog vi god tid på oss att gå upp till centrum, vet inte vad vi eventuellt skulle stressa till men det är kul att bara hänga.

2,5 timme på öppna och sen vandrade vi hem igen, var ute en stund till innan lunch och sen somnade Astrid.
Eftermiddagen har varit seg, jag är seg och har kollat på bones och Astrid har busat. Vi kollade lite barnprogram på ipaden och Daniel kom hem och tog över och jag har legat på soffan hela kvällen hittills.

Ska kolla ett avsnitt av bones och sen är det fredag och ny månad! 

Imorse efter frukost så slog vi på musik och Astrid nakendansade till låtarna från rent samt åt rester under köksbordet. Sen badade vi tillsammans innan vi gjorde oss i ordning för att gå till centrum.
Den puttiga rosa fläcken mitt i bilden är mitt barn som springer ifrån mig. Hon kom sen till mig och vi kunde gå.



Jag fick agera någon typ av "fatboy" (höhö möbeln alltså inte kroppstypen) åt Astrid när vi youtubade barnprogram.

Kommentera

Publiceras ej