Än en gång

1kommentarer

Ännu en gång så sitter vi i bilen utanför Icamaxi i väntan på att de ska öppna. Ibland saknar man Skövde och deras artighet att öppna klockan sju!

Så derby igår, undrar vad alla rasister jag har i min omgivning anser om alla dessa pengar som går åt till att lugna Stockholm/städa Stockholm efter all förstöring och slagsmål. Struntar vi i några derbyn så kanske vi har "råd" med alla dessa invandrare som bara tar våra pengar.. Eller hur var det nu igen?

Nej vad bittert det lät, dock har jag blivit lite bitter då jag dagligen matas av rasism och sexism, när blev det helt okej igen? Jag trodde att vi hade blivit lite mer öppna i landet men tydligen inte.

Nu ska jag och Astrid handla. Hej svejs!

Ibland när jag blir bitter så tittar jag på den här, sen inser jag att det är viktigt att försöka ändra något.
För hennes skull iallafall, så att hon slipper växa upp i ett fientligt land!

1 kommentarer

Jenny

27 Sep 2013 19:20

Applåderar långsamt och innerligt!

Kommentera

Publiceras ej