As if

0kommentarer

Vi har netflix i huset för tillfället, detta gör att jag har återupptäckt en gammal serie. Den är väldigt dålig egentligen men jag vill minnas att den gick på TV3 gör en herrans massa år sedan.

Astrid har somnat och middagen är undanstökad. De senaste dagarna har varit fullt upp med livet så jag har inte hunnit med någon uppdatering. Men livet ser likadant ut som vanligt, träna, städa, laga mat, diska, leka osv.

I söndags var vi på äventyr, ska tömma kameran och visa bilder någon dag. Men inte nu!

Imorgon blir det öppna förskolan, eller jag ska försöka ta oss dit. Jag måste lösa ett nyligen uppkommet problem med vagnen också, vänster hjul har ett hål i sig och affären där vi köpte den har gått i konkurs och alla affärer bara suckar när vi kommer med våran vagn för att det är krångligt med delar till. Men men, får väl köpa en vagn på blocket och plocka delar ifrån i värsta värsta fall.

(Som vanligt består mobilkamerarullen bara av Astrid. Men det finns varken tid eller ork för andra bilder nu(

Kommentera

Publiceras ej