Jäkla skit!

0kommentarer

Skrev ett långt, rätt innehållslöst inlägg om den senaste veckans händelser men appen la av innan jag hann publicera så nu struntar jag i det!

Veckan har varit skit, det mesta har gått fel, Astrid har varit ur gängorna, gnällig, ledsen och massa kliande i öronen. Var till doktorn med henne idag och hon fick okej-stämpel så det är bara en lite jobbig period.

Imorgon är Daniel på konsert så jag och Astrid är ensamma hela dagen, vi ska ha en mysdag med ärenden och skoj, gott att äta och någon kul barnfilm vi kan somna vid i soffan ungefär. Som jag tänkte förra veckan när vi var på Ikea, jag har ju bara en unge varför inte skämma bort henne så mycket jag bara kan! Det är okej ibland.

Lite bus finns det såklart alltid!

Vi var i Nacka och hälsade på farmor på jobbet och försökte göra ärenden igår. Astrid gillade lekrummet i forumet bäst.
Gick igenom vårens ytterkläder och de var centimetern för små nu så vi packar ihop och sparar till nästa kulting!
 i veckan så var lilla damen så trött och gnällig, ledsen och mammig, varm och ville inte äta. Då blev det soffan hela dagen nästan. Massor av kramar och mys.

Kommentera

Publiceras ej