Öppna förskolan

0kommentarer



2,5 h och Astrid röjde, jag pratade med andra vuxna, drack kaffe och hade trevligt.

Astrid somnade gott när vi kom hem, efter två veckor av nästintill sömnvägran så var det rejält skönt att hon sov en stund, snacka om att ladda batterierna med fem minuter för sig själv. I nästan en timme skrubbade jag badrummet som inte blivit städat på två veckor, lyfte bort badkarskanten och skrubbade lite, det blev fräscht och fint igen.

Sen har jag kommit ikapp i veckans tvätt, så all tvätt är nu färdig och imorgon slipper jag tvätta.

Vagnen är inte lagad så när vi gick till ÖF idag så gick Astrid halva vägen, första halvan bar jag henne för hon ville rymma in i skogen. Hem gick det bättre och hon hittade en genväg i skogen, snacka om att ungen är en exakt kopia av sin pappa, älskar att rulla omkring i skogen.

(Blogg-appen vägrar göra som jag vill och samma bilder laddas upp massor av gånger! Sämsta appen någonsin!)

Kommentera

Publiceras ej